Lättnad. Semester!

Färdig!

Eller ja, har ju en presentation på onsdag kvar att göra. Men det enda jag behöver göra till den är ju att förbereda mig och det ska nog inte vara så svårt. Visserligen har det varit 30 min med frågor efter de andra presentationerna vilket inte är så roligt. För jag vill ju alltid ha lite betänketid. Vilket man inte får.

Men jag är i alla fall klar med allt jag behöver skriva! Min del i grupprojektet och två uppsatser är färdig skrivna. Det känns underbart. Var ju tvungen att bli klar med allt innan Thailand. Så nu kan jag ta det lite lugnt och börja se fram emot Phi Phi. Drömmer mig redan bort.

Blev bara 10 timmar i biblioteket idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0