Sömnlös kväll

Igår var blev det utgång till Insomnia, vilket är ett passande namn (sömnlös) eftersom de har öppet till 7 på morgonen. Men vi stannade inte så länge. Det som är perfekt är att man betalar 86kr i inträde och då får man dricka gratis från klockan 21-24 (killar 21-23). Dessutom har de live musik och de spelade riktigt bra musik. Det var ett stort gäng utbytesstudenter där, vilket var roligt. Dessutom en hel del andra västerlänningar, knappt några asiater överhuvudtaget.

Eftersom vi var där relativt tidigt, halv tio, så kändes det inte konstigt att gå redan vid halv två. Tvungen att komma hem eftersom jag hade en skoluppgift att göra idag. Det var en riktigt bra kväll, förutom förstås att jag lyckades få rödvin över mig. Jag borde ha vetat bättre eftersom det var mitt glas. En av killarna som puttade till mig var riktigt nära att få det resterande rödvinet över sig efter sina dumma kommentarer. (Lois vet att det kan hända ;-) ). Men jag höll mig, vilket nog var tur, i alla fall för honom.

Kommentarer
Postat av: syster

vad kan hända som lois vet men inte jag ? :D HAHA nyfiken!
PUSS

2007-03-10 @ 14:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0