*Sover*

Sitter på lektionen och vill bara lägga mig ner och sova. Blev bara 5 ½ timmar sömn inatt efter en kväll med mycket att göra. Kom hem halv elva eftersom jag hade ett gruppmöte i skolan. Skulle egentligen börjat 7, blev framflyttat till 7.30, de sista kom kl 8. Det var sagt att vi skulle gå igenom presentationen, jag hade i stort sett färdigt allt jag skulle säga. Inte de andra. De började jobba på sina tal när vi kom dit. Suck.

Efter ett tag sa jag att jag måste åka hem. Då körde vi igenom presentationen snabbt utan att någon hade riktigt klart för sig vad de skulle säga. Väldigt produktivt. Nödvändigt möte. Kom hem halv elva. Efter det var det saker som behövdes fixas. Har ingen tid idag. Vet inte när jag ska hinna packa. När jag slutar 6.45 ikväll är det bara att skynda hem till Mareens födelsedagsfest. Upp klockan 4.30 och åka klockan 5 till flygplatsen. Ingen tid att sova på planet heller eftersom det knappt tar en timma att flyga till Phuket. Men får väl lägga mig på en strand någonstans.

Och sova kan jag ju faktiskt göra när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0