T.G.I.F.

Idag blev det en lång dag i skolan. Visserligen kom jag dit först halv tolv men vi blev kvar till klockan tio på kvällen. Hade en del saker vi ville få gjort, skönt att få någon sak avklarad i alla fall. Skönt att kunna bocka av en sak på den långa listan. Kändes ändå okej att sitta i skolan en fredagskväll, vet ju att det är helg nu och har sett fram emot helgen hela veckan. =) Visserligen ska vi till skolan i morgon också men måste börja på nästa uppgift på listan.

Men det blir ju inte bara plugg. Tog en paus på eftermiddagen för att äntligen få äta en bit Chicago CheesecakeCoffee Bean som jag har hört så mycket bra om. Annie och Annika tyckte den var helt underbar och jag kan inte annat än att hålla med! Men den delar nog topplacering med en passion cheesecake jag åt i Vietnam.

Eftersom det är lördag i morgon och vi ska till skolan tänkte vi i alla fall unna oss en bagel frukost på stan. (Kanske beror det även på att vi inte har någon frukost hemma....) Så visst har man saker att se fram emot fastän vi ska plugga. Såklart har vi Ministry of Sound på kvällen och choklad buffén på Fullerton Hotel på söndag som vi verkligen sett fram emot, i flera veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0