Hating goodbyes

Att man kan fästa sig vid människor så snabbt, att tycka om dem så mycket, att man blir så ledsen när man måste skiljas åt. Efter bara ha känt varandra i fyra månader.

Idag var det riktigt jobbigt att säga hejdå till M. Han var den sista att åka. Jag hatar att behöva vara den som är kvar och måste ta avsked av alla. Visst blev jag ledsen av att behöva se M åka, kommer sakna honom, men det blev även så uppenbart att det är slut nu. Var inte lika jobbigt att säga hejdå till de andra eftersom det hela tiden fanns kompisar kvar och det var rätt lång tid till jag skulle åka hem. Idag kom alla känslor upp till ytan, jag kommer sakna vissa personer jättemycket och jag ser inte fram emot alla saker jag måste ta itu med när jag kommer hem.

Bara tre dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Far

Härligt älskling att du snart är hemma!
Välkommen hem!

2007-05-03 @ 22:30:04
Postat av: Far

Härligt älskling att du snart är hemma!
Välkommen hem!

2007-05-03 @ 22:53:45
Postat av: Far

Det närmar sig.....................

2007-05-04 @ 17:24:20
Postat av: syster

(där använder vi inte lite punkter. ehum)
Vi ses på arlanda på måndag morgon!!!!
Syster min kommer hem!

2007-05-04 @ 18:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0