Update

Allt har varit väldigt lugnt här. För lugnt. Sådär lugnt att man knappt orkar göra någonting alls. Inte ens skriva på bloggen. Konstighetskänslan av att vara tillbaka har väl lagt sig något, men känns fortfarande lite ensamt. Jag har återkallat lite av Singapore genom att laga thaimat andra dagen jag var hemma! =) Jag är inte som de flesta andra som längtade hem till sitt lands mat och hade önskat mat av sina föräldrar som de skulle laga första dagen de kom hem. Själv är jag så inspirerad av att laga asiatisk mat och vill bara prova göra allting som jag ätit i Singapore. Idag blev det ris med curry som jag även doppade mitt naanbröd i. Smakade faktiskt helt okej, lyckades göra en hyfsad curry och naanbrödet (inköpt) funkade men var mer som bröd än det riktiga man har blivit van vid.

Även fast jag knappt inte gör något lyckas dagarna gå förbi rätt fort ändå. Kom hem i måndags och det är redan fredag kväll. Tiden går så jäkla fort. Och jag som knappt kommit igång med någonting av det som jag verkligen behöver göra. Får ta och skylla på jetlagen. Har faktiskt varit rätt jobbigt. Lyckas knappt hålla mig vaken till klockan tolv på kvällen, sen vaknade jag klockan åtta på morgonen. Men det kändes som om någon hade stått och bankat mig i huvudet med en klubba och inte kunde jag somna om. Sen blir det oftast en tupplur mitt på dagen också. Det börjar ge med sig lite nu tror jag, men är fortfarande lite trött under dagen. Men det brukar oftast gå över efter en vecka, så efter helgen ska jag nog vara hyfsat in i rytmen igen.

Kommentarer
Postat av: Lea

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 00:58:26
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0