Snart dags för skola igen

Snart är det alltså dags att börja plugga igen, känns lite halvt jobbigt. Vill ju ha semester länge till. Vårat jullov blev ju jättekort nu eftersom terminen här börjar så tidigt. Så i morgon kl 8:30 har jag min första lektion i Asian Monetary Policy. Men eftersom jag har valt kurser och tider så har jag bara lektioner på tisdag, onsdag och torsdag, vilket innebär att jag har fyra "lediga" dagar. Vi har gott om tid att utforska staden och resa.

Annika och jag planerar att göra en resa till Bali om några veckor, ska väl försöka med en weekend till Kuala Lumpur i Malaysia. Det ser vi fram emot.

Och ja, jag har lärt mig att dricka öl. =) Det är det som gäller eftersom alkohol är dyrt här, ungefär samma priser som hemma. På vissa ställen kan man hitta öl för 25 kr. Så det är bara att lära sig, ölen har slunkit ner utan problem.

(Eftersom jag har lagt in bilder i några inlägg efteråt och skriver nya inlägg så kanske en del inte hunnit se de tidigaste bilderna. Ni kan se bilderna från Chinatown och från området vid vårat hostel, Sleepy Sam's.)

Kommentarer
Postat av: Lillesyster

Du skrev till mig på skype, men jag kunde inte svara :S Eller det verkar vara helt konstigt.

GODNATT

2007-01-04 @ 02:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0